В тази статия:
История на марката LIU JO. Мода за съвременни и силни жени
LIU JO е марка с изключителен характер – чувствена, модерна и смела. Обувките на италианската марка радват с уникалния си дизайн, а чантите ѝ изкушават с класическа елегантност. Искате ли да научите историята на марка LIU JO и някои интересни факти за нея? След малко ще задоволя любопитството ви!
LIU JO се старае да подчертае натуралната красота на всяка жена. Ефектните и финезийни проекти се радват на голяма популярност сред почитателките на premium модата.
LIU JO – история на марката. Мода право от Италия
Марката LIU JO е създадена през 1995 г. в италианския град Капри, в провинция Модена. Въпреки че излъчва женственост, тя е основана от двама братя – Марко и Ванис Марчи. Етимологията на името ѝ е доста интересна – LIU е името на тогавашната приятелка на Марко, а той самият е бил наричан от нея JO.
Първоначално марката се свързва основно с денима, но с течение на времето предлагането ѝ се развива. Водещият продукт на марката все още са дънките „bottom up”, въпреки че LIU JO предлага и обувки с отлично качество, модни бижута и дори парфюми. Понастоящем марката се предлага в 48 държави – с дистрибуторска мрежа от 490 едномаркови магазина и около 5500 многомаркови магазина. Тези цифри са впечатляващи, нали?
Пастелните чанти от LIU JO можете да намерите в офертата на obuvki.bg.
LIU JO съвместна работа с Кейт Мос
През 2011 г. марката става по-известна със сътрудничеството си със супермодела Кейт Мос. Сладострастната блондинка стана лице на впечатляващата колекция за пролет-лято, която напълно съответства на естетиката и философията на италианската марка. По-малко от година по-късно тя става почетен гост на обновения и разширен магазин на марката на Corso Vittorio Emanuele в Милано. Сътрудничеството с толкова известен модел намира отзвук в света на модата. През 2014 г. Кейт отново участва в кампанията на марката.
Линиите на LIU JO. Black, white, blue и gold
Малцина знаят, че продуктите на LIU JO са поделени на специални линии, които носят имената на четирите цвята – черният, белият, синият и златният. Вижте по-долу:
-
линията Black Label е създадена с мисълта за съвременните бизнес дами. В колекцията преобладават връхни дрехи и полуформални рокли, идеални за офис-облеклото;
-
линията White Label е базова и минималистична колекция. Кройките са практични и в интересна цветова гама;
-
линията Blue Denim – според както сочи самото наименование – колекцията се състои предимно от дрехи от деним. Производителите използват технологията bi-stretch, благодарение на която дънките перфектно прилягат към фигурата;
-
линията Gold Label се състои от най-скъпите и най-елегантни продукти − пищни коктейлни рокли и изтънчени бални тоалети.
Марката LIU JO предлага продукти и от две други популярни серии: Sport и Beachwear. Тук ВСЕКИ може да намери нещо за себе си.
LIU JO в obuvki.bg
В магазин obuvki.bg ще намерите обувки, чанти и аксесоари на марката LIU JO. Десенираните и многоцветни маратонки ще ви позволят да подчертаете нестандартния си подход към модата, а висококачествените чанти ще ви служат повече от един сезон. LIU JO е истинско доказателство за стил и качество. Интересното е, че широката оферта на италианската марка включва и обувки и аксесоари за деца – брокатени маратонки и пастелни сандалки.
LIU JO е манифест на женската красота, чувственост и естествен външен вид. Избирайки продуктите на италианската марка, със сигурност ще усетите тяхното качество и ще оцените естетиката им. Професионалната обработка, вниманието към детайла или интересните декорации са само част от модния айсберг. Открийте една от нашите premium марки в obuvki.bg!
Оригиналният текст на статията е преведен и адаптиран за нуждите на блога на obuvki.bg от Хенрика Рупов.