Трите цвята, или историята на марката Tommy Hilfiger

Томи Хилфигър, назован от американските медии като американският мечтател, е създател на марка, която милиони обожават. Интересно ли Ви е как се сбъдва неговата “американска мечта”? Научете за историята на дизайнера, койтооще приживе! − е достигнал до ранга на легенда.

Проверете поводите, поради които си заслужава да обикнете марката Tommy Hilfiger.

Томас Джейкъб Хилфигър – ирландец по рождение, американец по душа – е имал труден път към върха. Той е едно от деветте деца в семейството и по желание на родителите му е трябвало да стане инженер, но той дори не завършва гимназия. През 70-те години на миналия век, на почти 20-годишна възраст, младият предприемач започва да търгува на дребно. Като любопитен факт медиите често отбелязват това, че той донася популярния панталон тип чарлстон в родния си град.

Скоро след това младият Томас отваря собствен бутик в Ню Йорк: The People Place. Когато магазинът за дрехи – поради промени на пазара и голяма доза пренебрегване от страна на собственика – просто фалира, дизайнерът взема решение, че е време да промени приоритетите си. Както Хилфигър по-късно си спомня – това беше страхотен урок за мен. Той решава или всъщност стига до заключението, че да си дизайнер не е достатъчно, трябва да бъдеш също и… бизнесмен.

Годините на усърдна работа се отплащат. Хилфигър установява сътрудничество с много хора, включително и с влиятелния предприемач Мохан Мурджани, дългогодишен спонсор на марката. През 1995 г. Tommy Hilfiger, вписан вече като акционерно дружество със същото име, печели престижната награда – Menswear Designer of the Year. Нещата се задвижват бързо след това: дизайнерът става все по-популярен, за което свидетелства участието му в програмата Project Runway или комедията Zoolander 2, режисирана от Бен Стилър.

Хилфигър е наречен крал на американския препи стил. И нищо чудно! Марката е квинтесенция на спортната елегантност (от анг. smart casual), комбинация между американската свобода и градската непринуденост. Дрехите, които често се свързват с популярните сред студентите спортни дисциплини – тенис, яхтинг или поло – впечатляват с простотата си.

Бяло, червено и тъмносиньо – това са, както със сигурност знаете, цветовете на марката Tommy Hilfiger. Те се срещат в повечето колекции: върху дрехи, обувки и аксесоари. Чудите се на кого е посветен този стил? Мога да Ви уверя, че не е само за богати американци! За всички, които обичат класиката в модерен вариант и ценят… луксозния минимализъм.

Знаете ли, че…?

В промоция на марката Tommy Hilfiger са били ангажирани редица звезди като Снуп Дог, Марая Кери, Дейвид Боуи, Леонардо ди Каприо и Майкъл Джексън.

Чудите се къде да купите обувки и аксесоари на марката Tommy Hilfiger и Tommy Jeans? В офертата на онлайн магазина ни obuvki.bg можете да откриете множество модели на достъпни цени. Изберете модата на висшите сфери!

Оригиналният текст на статията е преведен и адаптиран за нуждите на блога на obuvki.bg от Хенрика Рупов.
Абонирайте се за нашия бюлетин...За да получите 18 лв. отстъпка за първи покупки!
Проверете в магазина
anekke, air force, nike vapormax, Сребристи обувки на висок ток, дамски обувки на платформа, nike air force, Чанти Furla, adidas Ultraboost, Детски обувки Geox, Сребристи дамски боти, Розови дамски кецове, гумени ботуши детски, Мъжки обувки за баскетбол Nike, детски обувки за момиче, раница guess, camper обувки, nike air max plus, боти на платформа, Червени чанти, Бели мъжки кецове, Nike Air Max, new balance 530, Дамски обувки Guess, nike air jordan, Сребристи чанти, детски боти за момиче, Бели дамски кецове, Чанти Love Moschino, ccc, tamaris