В тази статия:
3 известни марки за обувки, които се занимават с благотворителност
Обувки и очила за хора в нужда, подкрепа за жертви на природни бедствия или инициативи, свързани с опазването на околната среда – това са само част от областите, в които известни марки обувки дават благотворителни приноси. Любопитни ли сте кои брандове използват популярността си за добра кауза? Научете как работят и на кого помагат.
Продуктите на всички изброени в тази статия марки можете да намерите в асортимента на obuvki.bg!
-
Toms
За марката произвеждаща популярните еспадрили благотворителните инициативи не са само еднократна акция, а модел на работа. Основателят на бранда, Блейк Майкоски, по време на пътуването си до Аржентина през 2006 година, решава да създаде фирма, която за всеки продаден чифт обувки да дарява обувки на дете в нужда. Така се ражда изключителната философия на марката „One for One”. Благодарение на съвместна работа на Toms с хуманитарните организации, марката от самото начало на създаването си е дарила обувки на 60 милиона деца от над 70 държави. През 2011 година в офертата на бранда са включени и очила, за продажбата на които важи същото правило – един продаден чифт = един дарен чифт.
Между другото – на нашия блог можете да намерите статията на моята колежка, в които са сравнени еспадрилите и паезите.
-
Keen
Марката Keen може би свързвате с туристическите обувките (и най-вече със сандалите outdoor), а знаете ли, че американската се занимава и с множество социални инициативи? Всичко започва през 2004 година, когато производителят на обувки решава да предаде целия си бюджет за рекламна дейност на стойност 1 милион долара за помощ на жертвите от цунамито в югоизточна Азия. Три години по-късно стартира програмата Hybrid Care, която подпомага извънправителствени организации занимаващи се с опазване на околната среда. Купувайки обувки на марката Keen, допринасяте за опазването и възстановяването на американските реки и защитата на чистите водни ресурси.
-
Timberland
Производителят на легендарните туристически обувки също се занимава с подкрепа на проекологични инициативи. Служителите на марката Timberland участват в дейностите на местните общности, което се състои например в акции, при които се почистват местните зелени площи и се засаждат няколкостотин различни растения. Служители-доброволци строят детски площадки при специалните центрове за социално подпомагане. В настоящата си дейност марката Timberland се грижи и за използването на екологично чисти технологии при производството на обувки и дрехи, като работи въз основа на идеологията zero waste.
Оригиналният текст на статията е преведен и адаптиран за нуждите на блога на obuvki.bg от Хенрика Рупов.