В тази статия:
Трите цвята, или историята на марката Tommy Hilfiger
Томи Хилфигър, назован от американските медии като американският мечтател, е създател на марка, която милиони обожават. Интересно ли Ви е как се сбъдва неговата “американска мечта”? Научете за историята на дизайнера, който – още приживе! − е достигнал до ранга на легенда.
Проверете поводите, поради които си заслужава да обикнете марката Tommy Hilfiger.
История на марката Tommy Hilfiger
Томас Джейкъб Хилфигър – ирландец по рождение, американец по душа – е имал труден път към върха. Той е едно от деветте деца в семейството и по желание на родителите му е трябвало да стане инженер, но той дори не завършва гимназия. През 70-те години на миналия век, на почти 20-годишна възраст, младият предприемач започва да търгува на дребно. Като любопитен факт медиите често отбелязват това, че той донася популярния панталон тип чарлстон в родния си град.
Скоро след това младият Томас отваря собствен бутик в Ню Йорк: The People Place. Когато магазинът за дрехи – поради промени на пазара и голяма доза пренебрегване от страна на собственика – просто фалира, дизайнерът взема решение, че е време да промени приоритетите си. Както Хилфигър по-късно си спомня – това беше страхотен урок за мен. Той решава или всъщност стига до заключението, че да си дизайнер не е достатъчно, трябва да бъдеш също и… бизнесмен.
Годините на усърдна работа се отплащат. Хилфигър установява сътрудничество с много хора, включително и с влиятелния предприемач Мохан Мурджани, дългогодишен спонсор на марката. През 1995 г. Tommy Hilfiger, вписан вече като акционерно дружество със същото име, печели престижната награда – Menswear Designer of the Year. Нещата се задвижват бързо след това: дизайнерът става все по-популярен, за което свидетелства участието му в програмата Project Runway или комедията Zoolander 2, режисирана от Бен Стилър.
В истински американски стил!
Хилфигър е наречен крал на американския препи стил. И нищо чудно! Марката е квинтесенция на спортната елегантност (от анг. smart casual), комбинация между американската свобода и градската непринуденост. Дрехите, които често се свързват с популярните сред студентите спортни дисциплини – тенис, яхтинг или поло – впечатляват с простотата си.
Бяло, червено и тъмносиньо – това са, както със сигурност знаете, цветовете на марката Tommy Hilfiger. Те се срещат в повечето колекции: върху дрехи, обувки и аксесоари. Чудите се на кого е посветен този стил? Мога да Ви уверя, че не е само за богати американци! За всички, които обичат класиката в модерен вариант и ценят… луксозния минимализъм.
Знаете ли, че…?
В промоция на марката Tommy Hilfiger са били ангажирани редица звезди като Снуп Дог, Марая Кери, Дейвид Боуи, Леонардо ди Каприо и Майкъл Джексън.
Чудите се къде да купите обувки и аксесоари на марката Tommy Hilfiger и Tommy Jeans? В офертата на онлайн магазина ни obuvki.bg можете да откриете множество модели на достъпни цени. Изберете модата на висшите сфери!
Оригиналният текст на статията е преведен и адаптиран за нуждите на блога на obuvki.bg от Хенрика Рупов.