В тази статия:
Обувки с монограм – открийте техния изключителен чар!
Логото има огромна сила. То е отличителния белег на дадена марка и в същото време синоним за качество и доверие. Нищо чудно, че монограмите отново са на мода! Символът на марката, повтарян многократно, се появява не само по дамските чанти, но и по обувките. Буквите, подредени в оригинален модел, привличат вниманието като магнит. Не вярвате? Убедете се сами, като поканите обувките с монограм в гардероба си!
Колкото марката е по-известна, толкова по-добре. Символите „CK” и „MK” са достатъчни. Осмелете се и посегнете към продукти, които още от далеч крещят: „маркови сме!”.
Виждаш и вече знаеш! Какво е монограм?
Монограмът (от гр. monos „единичен” gramma „знак, буква”) представлява многократно повторен знак. Буквите на монограма са най-често инициалите на дизайнера или наименованието на фирмата. Виждайки дамска чанта с преплитащи се букви „L” и „V”, веднага ви става ясно, че тя е от колекцията на Луи Вютон. Подобно е и с марките като Calvin Klein, Michael Kors или Guess.
Обърнете внимание, че…
Буквите на монограма трябва да са декоративни, но умерено, тъй като основната задача на монограма е неговата четливост и едва след това декоративната му функция.
Първият дизайнер, който е използвал монограм в модата, е Ив Сен Лоран. Известният французин е имал тази идея още през 1961 г., използвайки таланта на приятеля си Адолф Жан-Мари Мурон. Трите припокриващи се букви – „Y“, „S“ и „L“ – все още са запазената марка на бранда.
Обувки с монограм – идеална база за стилизация в уличен стил
Ако трендът за логоманията Ви е близък, а освен това обожавате маркови продукти с оригинални фактури, с положителност ще се влюбите в обувките с монограм. Продуктите с логото на брандовете доминират в офертите на популярните и известни марки, сред които можем да отличим бранда Guess. Американският гигант е вече синоним за premium мода и кежуален комфорт.
Какво ще кажете за тази класика в обувен вариант?
Монограмите са преминали през много фази: от последния писък на модата до квинтесенция на кича. Днес те отново триумфират на модните подиуми на известните дизайнери и по този начин – в социалните профили на популярните модни тенденционери. Затова не се страхувайте, че ще направите моден гаф и оставете любимата си марка да „говори“.
В началото си струва да се запознаете с асортимента на марките Calvin Klein и Michael Kors. И двете марки са оценени и признати в цял свят. Монограмите, създадени от инициалите на известни дизайнери, със сигурност ще привлекат вниманието на околните. Обувките Ви ще престанат да бъдат без име. Всъщност те ще започнат да изпращат конкретни съобщения, които свидетелстват за Вашия стил и чувство за естетика.
“B” като… Baldowski!
По-малко известните обувки марки също имат глас, което може да ви докаже маракакта Baldowski. Семейната, полска фирма често си служи с монограма, който е повторение на латинската буква “В”.
Ако нямате идея как да носите обувки с монограм, разгледайте Instagrama на марката. Там ще намерите модни вдъхновения и нестереотипни предложения! Вниманието ми беше привлечено от оригинална ретро стилизация, съставена от в металическа плисирана пола и кожено яке с широка яка. Как оценявате тази визия – ДА или НЕ?
Монограмът е оригинална декорация, благодарение на която ще подчертаете любимата си марка. Ако тази статия ви хареса, подканвам ви да прочетете друга наша статия, от която ще научите, как да носите… чанти с монограм!
Оригиналният текст на статията е преведен и адаптиран за нуждите на блога на obuvki.bg от Хенрика Рупов.